2014(e)ko abenduaren 10(a), asteazkena

Gaur, abenduaren 10ean, IKTko klase magistrala eduki dugu. 

Hasieran, Hot Potatoes programa erabili dugu. Baliabide honen erabilera jadanik ezagutzen genuen; izan ere, pasaden astean, Komunikazio Gaitasunaren irakasgaiaren mintegian erabili genuen. Honetan, hizkuntza lantzeko ariketak egin genituen eta hauek sortzeko pausuak ikasi genituen. Kasu honetan ere, binaka ariketa batzuk osatu ditugu. Gure kasuan, musika motei buruzko gurutzegrama bat osatu dugu. Ondoren, hau web orri moduan gorde dugu, sarean eskegitzeko. Hurrengo irudian sakatuz, sortu dugun ariketaren link-a topatu dezakezue.


http://uk3.hotpotatoes.net/ex/129829/NAIZLTQC.php


Pasaden egunean, ariketak sortzeko baliabide gehiago ikusi genituen. Irakasle moduan, lan egiteko aukera ugari ditugu eskura, beraz, hauek ez erabiltzeko aitzakirik ez dugu.

Jarraian, Go! Animate programa erabiltzeko tutorial bat ikusi dugu. Baliabide hau animazioak  sortzeko era erraza da. Gainera, sortzen dugun bideoa sarean eskegitzeko aukera edukiko dugu, hala nola, YouTube-n. Hau erabiltzeko, web horrialdean erregistratu behar gara. Ondoren, lau aukera ditugu, ordaindu edo dohaineko aukera erabiltzea; lehenengo honek, aukera gehiago eskaintzen ditu. Bestetik, lanerako edota eskoletan erabiltzeko aukera. Gure arloa azken hau izanda, eskola batean programa hau erabiltzea baliabide interesgarria dela aipatu behar dugu. Hain zuzen ere, 3. zikloko ikasleekin erabiltzeko aproposa ikusten dugu. Modu honetan, beraientzat interesgarria den jarduera bat egitean, ikasleen autonomia, motibazioa eta sormena piztuko dugu. Ariketa honen adibide bat ikusi nahi badugu, hemen klikatu ahal dugu.

http://komikimundua.blogspot.com.es/
Ondoren, Pixton programa aztertu dugu, komikiak egiteko baliabide bat. Horrez gain, pertsonaiak zehaztasun osoz sortzeko aukera daukagu; horrela, ikasleekin deskribazioa landu ahal dugu modu dinamiko batean. Hala nola, hasteko irudia sortzen dugu, aldi berean apunteak hartu ahal ditugu, eskema bat sortuz. Ondoren, datu guztiak elkartu ahal ditugu deskribapen bat osatuz. Froga egiteko, gure bi pertsonaiak sortu ditugu eta ondoren, komiki bat sortu dugu. Ikusi dugun moduan, programa honek aukera asko eskeintzen ditu, bai pertsonaien itxurari dagokionez, bai pertsonaien adierazpenari dagokionez. Izan ere, hasiberri era kentzen badugu, osagarri ugari jar ditzakegu, aupergiaren keinuak edota gor aldatu ahal ditugu.


Klasearen bigarren zatian, ipiun edo testu bat PDFra pasatu dugu, ondoren, ebook-era pasatzeko. Horretarako, ISSUU web orrian sartu gara, finlandiar bat asmatutakoa.  Programa honen antz handiko bat, Calameo daukagu. Honen bidez, irakasle moduan gure ikasleek sortutako aurkezpenak, testuak edota ipuinak igotzeko aukera edukiko dugu.
http://thechristopprogram.com/uploads/3/5/0/5/3505610/6895796_orig.png
Bestetik, hezkuntza arloan audioak erabiltzeko adibide batzuk ikusi ditugu, hala nola, ipuinak, kantantak, deskripzioak, aho korapiloak... Ikusten dugun moduan, erabilera asko eduki ahal dituzte audioak eskolan. Gainera, ikasleek askotan beraien irakasleen ahotsa imitatzeko ohitura dute, beraz, ahots desberdin bat entzutea baliagarria izan daiteke ariketa zehatz batzuk aurrera ateratzeko.

Horretarako, podcast bat sortu dugu, goear, moderator edo beste hainbat programa erabili ahal ditugu. Gure kasuan, Spreaker programa erabili dugu. Printze txikiaren esaldi bat irakurri dugu; esaldi hau, ikasleen ulermena lantzeko erabili dezakegu, adibidez.

"Gauez izarrei begiratuko diezu. Nerea txikiegia da non dagoen erakus diezazudan. Hobe horrela. Izarretatik edozein bat izango da zuretzat neure izarra. Orduan izar guztiei begiratzea atsegingo duzu... Denak zure adizkideak izango dira." Antoine de Saint-Exupéry



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina